Mijn opdrachtgevers

 

Nederlandse Spoorwegen

 

  • Teamcoaching binnen NS (Frontoffice van Service & Support)
    Het gecoachte team is van de storming-fase in de norming-fase aangekomen, waarin vertrouwen overheerst en ze elkaars kwaliteiten zien / inzetten. Ze hebben afspraken gemaakt over samenwerken en werkprocedures.

  • Individueel coaching van de coördinator van ICT-backoffice NS (afdeling IT-Operations)
    Ontwikkeling van zijn leidinggevende stijl in relatie tot zijn teamleden en manager. Hij weet wat de gevolgen zijn van zijn oude ineffectieve gedrag en heeft zijn palet uitgebreid met nieuw effectief leidinggevend gedrag.

  • Begeleiding intervisie Management Team en Kernteam van NS (Service & Support)
    De leden van het team zoeken elkaar op om samen de problemen op te lossen i.p.v. ieder voor zich. Ze vertrouwen elkaar, werken samen aan de afdelingsdoelen en coachen elkaar. Ze leren hoe ze effectiever kunnen communiceren door in de cases te onderzoeken wat ze ineffectief doen.

  • Begeleiding van retraite voor managers Service & Operations bij NS
    De managers hebben meer contact met elkaar gekregen doordat ze elkaars kwaliteiten gezien en benoemd hebben. Ook de allergie-kant is onderzocht. 

 

 

VitrasCMD: aanbieder van zorg in de provincie Utrecht

 

  • Begeleiden en optimaliseren van processen bij het Afsprakenbureau JGZ
    Het Afsprakenbureau voor de Consultatiebureau's rondom Utrecht heeft de afgelopen jaren veel taken erbij gekregen en krijgt een meer coordinerende rol in het veld van de Jeugdgezondheidszorg (JGZ). De werkprocessen zijn verouderd en niet meer effectief. Mijn rol is het optimaliseren, beschrijven en implementeren van de werkprocessen in relatie tot de Consultatiebureau's.  En begeleiden van de nieuwe rol van het bureau bij de invoering.

 

ABRONA: zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking

  • Begeleiding van 2 teams activiteitenbegeleiding bij introductie nieuwe methodiek Triple-C
    Beide teams worden middels intervisie begeleidt bij het aanleren van een nieuwe methode " Triple-C". Deze methode stelt de client centraal en gaat uit van de mogelijkheden van de client. Zo worden ook de medewerkers met hun kwaliteiten centraal gesteld in de intervisie.